Inlägg: 2371981
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8846}: nu har vi riktigt svaga ytterforwards, men ett stark centerdjup. Ett av ligans bästa. Tycker man ska använda det bättre:
Olesen-Larsson-Rödin
NY-Björninen-Timashov
Scott-Palve-Eklind
Ljungkrantz-Ölund-Kvist
Olesen-Larsson-Rödin
NY-Björninen-Timashov
Scott-Palve-Eklind
Ljungkrantz-Ölund-Kvist
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8846}:
Kedjan med Björnen på kant och två till "centrar" hur tänker du där?
Kedjan med Björnen på kant och två till "centrar" hur tänker du där?
+ 1
Senare under hösten alltså möjligtvis.
Tänkte något såhär kanske. Har dock inte sett spelarna
Under försäsongen. Kanske är helt ute och cyklar 🤪
Rödin-Larsson-Timashov
Björninen-Palve-Scott
Ljungkrantz-Ölund-Olesen
Eklind-Sallinen-Kvist /Birgersson
Alternativt skifta Kvist med Ljungkrantz.