Inlägg: 2371987
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Adam intervjuar även JL som säger att han helst spelar center dock betonar han att han även kan spela vinge och säger att det gått bättre dom senaste matcherna på vingen.
Tycker det är sjukt konstigt att man väljer Palve före Larsson som center.
Larsson är ljusår bättre än Palve defensivt.
För mig är detta en konstig inkörningsport för JL.
Får en känsla av att Palve bestämmer lite som han vill. Given på vänster kanten i PP femman och given center trots att egentligen både Scott och Larsson är bättre som center..
Aja Manner vet bäst.
Tycker det är sjukt konstigt att man väljer Palve före Larsson som center.
Larsson är ljusår bättre än Palve defensivt.
För mig är detta en konstig inkörningsport för JL.
Får en känsla av att Palve bestämmer lite som han vill. Given på vänster kanten i PP femman och given center trots att egentligen både Scott och Larsson är bättre som center..
Aja Manner vet bäst.
+ 1
Klart att det går att sprida ut det mer bland centrarna i linorna. Men hade gärna sett en målskytt in i så fall.
Förstår vad du menar självklart.