Inlägg: 2372014
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Skit i att kommentera,det blir bara tjafs oavsett om man ser att det blev fel där.Bara håll det inom dig :D
+ 4
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Det är helt okej att du tycker det är ologiskt.
Men jag bryr mig inte ett dugg vad du tycker om mina uppställningar.
Men du ska såklart leka Allan. Det ska naturligtvis stå Anton och Greg tycker jag man kör ihop fram tills den tilltänkta spetsen kommer. Då tar han Gregs plats och Greg tar plats i 3e kedjan med Olesen och Eklind. Fast som center. I fjärde kör Ölund med Kvist och Birger/Ljungen.
Ha ett bra liv!
Det är helt okej att du tycker det är ologiskt.
Men jag bryr mig inte ett dugg vad du tycker om mina uppställningar.
Men du ska såklart leka Allan. Det ska naturligtvis stå Anton och Greg tycker jag man kör ihop fram tills den tilltänkta spetsen kommer. Då tar han Gregs plats och Greg tar plats i 3e kedjan med Olesen och Eklind. Fast som center. I fjärde kör Ölund med Kvist och Birger/Ljungen.
Ha ett bra liv!
Ologiskt då du satt dem i samma kedja då kan jag tycka.