Inlägg: 2372027
Sv: A proposito de nada
{8399}: Scott är ju en betydligt bättre center än Palve. Jag tycker Palve tar alldeles för mycket risker för att spela center, dessutom har han ju spelat vinge tidigare.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Jag ser mest att Scott känns som en bättre vinge som kan gå mer rakt på mål.
Sen vet jag inte om Scott är en bättre center heller för den delen.
Sen vet jag inte om Scott är en bättre center heller för den delen.