Inlägg: 2372474
Sv: A proposito de nada
Tekvarianten: Köpte biljett till Molins hyllningsmatch och det känns som dom har höjt priserna rejält denna säsong. Minns inte vad dom tog förra säsongen men 345kr för en ”billig” biljett nu.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Någon som har läst insändaren och vad tycker ni?
Blev bara sugen på att veta vad andra tycker om detta :)
Blev bara sugen på att veta vad andra tycker om detta :)