Inlägg: 2372535
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx:
Theo kan vara en ny A B..
Såg A. B. i några matcher för Brynäs, men blev inte imponerad över vad jag såg, från ståplats. Senare fick man se samme kille provspela för ett NHL-lag......oj oj oj vad fel man hade.......
Trots en månads skada slutade Adam Boqvist på sina bästa siffror under en NHL-säsong.
Nu belönas svensken med ett treårskontrakt av Columbus.
– Han har potential att bli en väldigt effektfull spelare i den här ligan, säger Columbus general manager Jarmo Kekalainen
Theo kan vara en ny A B..
Såg A. B. i några matcher för Brynäs, men blev inte imponerad över vad jag såg, från ståplats. Senare fick man se samme kille provspela för ett NHL-lag......oj oj oj vad fel man hade.......
Trots en månads skada slutade Adam Boqvist på sina bästa siffror under en NHL-säsong.
Nu belönas svensken med ett treårskontrakt av Columbus.
– Han har potential att bli en väldigt effektfull spelare i den här ligan, säger Columbus general manager Jarmo Kekalainen
+ 1
Men jag tänker på backsidan och då speciellt Theo.
Du placerar honom i andra backpar.
Anser du att han är så pass bra just nu att han är lagets bästa möjliga på den platsen - eller är det mer jaget före laget och vi ska titta på Theos personliga utveckling före lagets helhetsprestation för att kunna plocka poäng i tabellen?