Inlägg: 2372811
Sv: A proposito de nada
Huge: Det är nog snarare du som ska sluta bli så skitnödig och provocerad av enstaka språkliga fel när det nu dessutom var ganska glasklart vad skribenten ville förmedla.
+ 18
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Ja, den dealen tar jag alla dar i veckan:
jag blir inte skitnödig/provocerad av särskrivningar och andra slutar vara skitnödiga/provocerade när JAG påpekar språkliga fel.
Oavsett om det förstås vad som menas eller inte.
Eller vad du nu ville ha sagt…
Topp? 😉👍
jag blir inte skitnödig/provocerad av särskrivningar och andra slutar vara skitnödiga/provocerade när JAG påpekar språkliga fel.
Oavsett om det förstås vad som menas eller inte.
Eller vad du nu ville ha sagt…
Topp? 😉👍