Inlägg: 2374363
Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
AW-M89: Det går att vaska om i kedjorna men Larsson ska spela center och Rödin och Scott ska "inte" lira tillsammans
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
lapad: Jag har svårt att hålla med om Sott och Rödin, de har trots allt den där kemin som avgjort hur många gånger som helst.