Inlägg: 2374772
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Grimaldi vore spännande, kanske dags för en swischkampanj igen :-()
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: "Eftersom han är väldigt troende så utesluter jag KHL för honom. Bara en känsla. Att han har rätt bra omdöme."
Bra omdöme för att han är troende?
Bra omdöme för att han är troende?
+ 8
Sv: A proposito de nada
Interjuv med Timashov.
”Helt säker att vi slutar top 6”
”Helt säker att vi slutar top 6”
Länkar:
Dmytro Timashov valde bort KHL: "Inte rätt tillfälle" - Hockeysverige ? Mer av sporten du älskar
Dmytro Timashov valde bort KHL: "Inte rätt tillfälle" - Hockeysverige ? Mer av sporten du älskar
+ 8
Ju längre tiden går desto mer hopp får man ju. Han måste ju spela. Och nu är det snart oktober och camperna har startat. Men han är fortfarande kontrakslös.
Eftersom han är väldigt troende så utesluter jag KHL för honom. Bara en känsla. Att han har rätt bra omdöme.
I NLA är det väl fullt..?
Då tror jag mer o mer Brynäs och Alcen har en rätt stor chans på Grimaldi. Höken jämför honom med spelare som Lasch och Camper. Så han hade med lätthet kunnat panga in 20+ mål.
Drömmen:
Rödin - Larsson - Grimaldi
Palve - Björninen - Timashov
Olesen - Scott - Eklind
Strömgren - Ölund - Kvist