Inlägg: 2374805
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Jag ser inga problem med att ta in juniorer om de är superlöften som draftats i 1-2-rundan. Det är spelare av helt annan kaliber än Kvist, Birgersson & co, med all respekt för dom. Rögle vann ju jackpoten med Seider häromåret.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: om Mesar tas in måste det bli en utlåning av någon i fjärdekedjan.
+ 5
Däremot är jag skeptisk till om man skulle ta in ännu en junior när vi nyss tagit in Strömgren?