Inlägg: 2375322
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Patrik Westerberg kommenterar väl endast Frölundas hemma matcher? Eller har jag bara fått det om bakfoten?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: håller med, ofta i GBG, typ Frölunda vs Linköping känns som en riktig Westerberg-match
+ 1
Sv: A proposito de nada
Farsang: Nej han kommenterar även matcher i Jönköping, Oskarshamn, Ängelholm och Malmö.
Han gillar jag skarpt. Jag gillar inte Olden och Edlund alls.
Lena kommenterar jag inte ens..
Han gillar jag skarpt. Jag gillar inte Olden och Edlund alls.
Lena kommenterar jag inte ens..