Inlägg: 2375410
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag funderar lite runt kinnvall. Jag hör vad som sägs, det är inte det.
Men nog bör en matchotränad och/eller fysiskt eftersatt kinnvall vara bättre än en frisk Hedberg eller Bergman. Och är det matchträningen som är eftersatt så blir det väl inte sämre på isen (om det är anledningen) - så något inhopp hade han väl kunna få gjort.
Och flåset kunde ju faktiskt ha underhållits på annat sätt än att varva runt i skogstofflorna i väntan på att få köra fossingen i skrillan.
Så frågan lyder: Är kinnvall verkligen 100 % - ig ändå på riktigt?
Men nog bör en matchotränad och/eller fysiskt eftersatt kinnvall vara bättre än en frisk Hedberg eller Bergman. Och är det matchträningen som är eftersatt så blir det väl inte sämre på isen (om det är anledningen) - så något inhopp hade han väl kunna få gjort.
Och flåset kunde ju faktiskt ha underhållits på annat sätt än att varva runt i skogstofflorna i väntan på att få köra fossingen i skrillan.
Så frågan lyder: Är kinnvall verkligen 100 % - ig ändå på riktigt?