Inlägg: 2375423
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Tror inte han varit med på träningarna fullt ut om han vore skadad.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Soc: då är det ju otroligt dålig rehab om hans flås blivit så eftersatt att han som spetsback konkurreras ut av Bergman och Hedberg.
För är det matchvanan så erhålls den ju som sagt bäst på isen under match
För är det matchvanan så erhålls den ju som sagt bäst på isen under match