Inlägg: 2377702
Sv: A proposito de nada
Eklind har helt tappat det fysiska spelet - han ramlar ju mer än damerna
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Känns som att han har dålig balans så fort han gör riktningsförändringar.
F-n vad trött man blir på att Shinnimin filmar till sig utvisningar år efter år. Böter nästa.
F-n vad trött man blir på att Shinnimin filmar till sig utvisningar år efter år. Böter nästa.
+ 3