Inlägg: 2381196
Sv: A proposito de nada
Farsang: ja. Och bredvid springer pettisbif med penna och block och formerar pp-formationer
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäs ligger helt ok/bra till om man kolla olika statistiktabeller. Vi ligger bra till i att få iväg skott i skottsektor, vi ligger bra till i skottstatistiken, näst mest ramträffar, PP% i mitten, BP dåligt men ändå plats 10.
Sen har vi skottprocenten där vi är sämst i ligan, räddningsprocenten näst sämst i ligan och vi släpper till mest skott av alla i skottsektor.
Vet inte vad jag vill få fram, letar efter svar.
Sen har vi skottprocenten där vi är sämst i ligan, räddningsprocenten näst sämst i ligan och vi släpper till mest skott av alla i skottsektor.
Vet inte vad jag vill få fram, letar efter svar.
+ 8