Inlägg: 2382716
Sv: A proposito de nada
Jockster : Vinst idag och vi är 2 poäng från plats 2…🤷♂️ Känns tidigt att prata om alarmerande kris…
+ 16
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Så är det att vi kan lyfta i tabellen vid vinst och det är otroligt jämnt och alla slår alla..MEN vi sätte en dålig agenda redan i träningsmatcherna med slarv och att vi var loja redan där..Tyvärr ser vi att det fortsätter in i serien..De positiva gökarna skrek att LugnLugn bara träningsmatcher men trenden är tydlig..slarviga uppspel..Vi går inte in ordentligt i närkamper.. slarv vid blå linjerna och ingen målskytt..
+ 1
Sv: A proposito de nada
bradberry: Hoppas att det blir så, det skulle betyda väldigt mycket för grabbarna men även för oss fans.