Inlägg: 2383146
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Sorry, mitt fel. Jag stängde av efter första och förberedde middag, då gör vi två mål. När Dragonkycklingen var redo satte jag på matchen igen, då gör Mif mål, mea culpa. Bättre om jag inte kollar
+ 2
Sv: A proposito de nada
Synd att VV gör en tavla, men med tanke på hur mycket vi bjuder på så var det alltid en tidsfråga.
Synd att vi bränner två fina lägen när vi har ledningen. En utökning hade kanske kunnat ge nån form av stabilitet.
Synd att vi bränner två fina lägen när vi har ledningen. En utökning hade kanske kunnat ge nån form av stabilitet.
+ 2
Sv: A proposito de nada
För övrigt så går det både fantastiskt bra och otroligt dåligt för Manchester.
😊
😊
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Jag hade planer för ikväll, skulla ta upp båten med båtvagnen men jag orkar inte, jag korkar upp.
+ 2