Inlägg: 2383162
Sv: A proposito de nada
Davey85: Var det rätt val att sparka Henning sohlberg? Ser ju verkligen inte just ut nu för båda målvakterna…
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Spacebb: Varken Henning eller Bengtzén förtjänade väl egentligen att få sparken för sina insatser i klubben, men när Brynäslegender som Honken och Dackell är intresserade av roller får utomsocknes gå. Det är sen gammalt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ser inte hur vi ska vinna denna matchen. Det krävs en scenförändring som känns otänkbar. Kanske med tur? Nä..tur brukar vi inte ha.
+ 1