Inlägg: 2383171
Sv: A proposito de nada
Davey85: man hittar ingen balans. När vi inte släpper in just några mål gör vi inga. När vi gör mål släpper vi in en massa mål!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}: Om jag vore MiF-supporter skulle jag vara vansinnig vid poängtapp.
Det här är Brynäs sämsta match under säsongen (hitills)
Det här är Brynäs sämsta match under säsongen (hitills)