Inlägg: 2383286
Sv: A proposito de nada
Peja: En eller två spelare in kan väl inte rädda det här? Vi har ju tappat det helt
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
LKV: Större chans än om man inte värvar alls. De befintliga spelarna måste naturligtvis höja sig, men nyförvärv skulle kunna vara energiinjektioner och man skulle ju behöva höja lägstanivån i laget. Tycker även man borde ge Nordh chansen.
+ 2