Inlägg: 2383306
Sv: A proposito de nada
Pasman: Det var en domartabbe att ge Kvist matchstraff. Han hade handskarna på och vevade inte. Lauritsen kastade handskarna och matade slag i ansiktet. Tycker det var svagt gjort av domarteamet att inte videogranska situationen innan de började dela ut matchstraff.
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja verkligen, en tvåa på Kvist för att han hade handsken uppe i ansiktet på Lauritsen hade varit vettigt men Malmöspelaren bör få minst 5 matcher.
+ 3