Inlägg: 2383309
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Snart kommer spelare loss från de omtalade NHL-camperna och alla schweiziska klubbar har väl maxantal importer i sina lag, givetvis kan skador uppstå, men borde ändå bara handla om enstaka spelare som går dit. KHL kommer inte heller vara ett hett spår för många. Då är SHL bästa alternativet. Det finns absolut inga ursäkter för Brynäs att inte värva när spelare blir tillgängliga.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Haha för helvete folk. Det har inte ens gått 10 matcher och ni skriker på avgång.. ni är dumma i huvudet på riktigt i såna fall.
+ 14
Målsättning: Undvik kval.