Inlägg: 2383356
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Manner måste verkligen sluta med sitt gull gullande med spelarna. Ställ krav på spelarna för fan! Enda bra spelaren vi har i hela laget är Sklenička och Ölund just nu. Friman, verkligen Flopp varning där!
+ 3
Sv: A proposito de nada
Davey85: Manner är nog tuffare internt än utåt, men är han en "wartime consigliere"?
Tror ändå det är bättre att fortsätta med nuvarande ledarstab än att sparka redan nu. Ge de mer tid och ta in några nya spelare. Skulle dessutom kosta hur mycket som helst att kicka alla 3 tränarna, de pengarna lägger jag hellre på spelare.
Tror ändå det är bättre att fortsätta med nuvarande ledarstab än att sparka redan nu. Ge de mer tid och ta in några nya spelare. Skulle dessutom kosta hur mycket som helst att kicka alla 3 tränarna, de pengarna lägger jag hellre på spelare.
+ 3
Vill inte heller höra nåt jävla mjukissnack från Manner idag. Säg sanningen.