Inlägg: 2383377
Sv: A proposito de nada
Zzz: Malmö gör 8 mål inför en glad hemmapublik. Då tror jag man är nöjd oavsett hur övriga delar har sett ut. De tog sig ju även samman efter två perioder och krossade Brynäs i tredje, det var ett styrketecken.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Nä, tycker inte heller vi ska sparka tränare. Däremot bryta med eventuella spelare som inte följer tränarna.
Och som vi sagt, värva,värva, värva.
Nåt är fel. Lös det.
Och som vi sagt, värva,värva, värva.
Nåt är fel. Lös det.
+ 2