Inlägg: 2383389
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: EN av SHL's dyraste trupp och underpresterar som f*n. Kanske dags för blinda fans som ni att också börja ställa krav på spelarna. Det är supportrarna som skadas mest om vi åker ner i allsvenskan. Spelarna tjänar fortfarande tio tusentals kronor
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Varför kan alla lag sätta ett fungerande spelsystem utom Brynäs? År efter år är det samma skit.
Varför blir vi omsprungna av alla?
Varför blir vi omsprungna av alla?
+ 5