Inlägg: 2383398
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Problemet var att han inte orkade/vågade/ hade råd att göra nå`t åt det! Men på lite sikt hade det kanske varit väldigt ekonomiskt bra
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Klart han inte borde ha blivit. Den sportsliga ledningen ovanför tränarstaben hade ju varit mycket starkare med en mer erfaren sportchef. Är det meningen att Alcén och Grahm ska vara mentorer och stötta ledarstaben nu? Känns lite tveksamt va?
Gällande Alcén och Grahm, så skulle det vara trevligt om de även visade sig i medier vid motgång och inte bara vid medgång och diverse positiva nyheter. De måste visa ledarskap utanför isen nu.
Gällande Alcén och Grahm, så skulle det vara trevligt om de även visade sig i medier vid motgång och inte bara vid medgång och diverse positiva nyheter. De måste visa ledarskap utanför isen nu.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Brynäs är icke coachbara. Alla typer har testats. Jag är typ uppgiven inför om vi nånsin kan vända herrlagets mörka trend.
+ 5