Inlägg: 2384926
Sv: A proposito de nada
Andy Tiger: Haha my bad! Antog det som sarkasm, man börjar bli skadad av att läsa härinne
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tycker ni inledde matchen otroligt bra. Ni spelade ut Leksand stora delar av perioden. Sedan vände domarna tyvärr momentumet med några otroligt dåliga domslut. Hoppas ni kör över åsnebrottaren Hellkvists lag ikväll!
+ 7