Inlägg: 2386924
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Men vem fan bryr sig, måste folk alltid leta efter syndabockar? Det viktigaste är att Ove hyllades
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Det måste utredas internt. Om det är en extern leverantör som gjort fel så ska man givetvis aldrig mer anlita den leverantören. Eller hade du låtit samma person ratta nästa vepa som ska upp i taket?
+ 1