Inlägg: 2387013
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Horace76c:
Haha nä det har du rätt i, en tröjhissning är väl inte den mest avancerade processen 😄
Men komponenter kan fela, människor kan göra fel. Vi har haft haverier på komponenter som har betydligt högre klassning än jag antar en tröjhissarmotor har 😄
Blir bara lite lack när man så fort det händer något ska peka på en person, felkällan är ofta betydligt mer komplex. Men jag förstår ändå att man kan bli irriterad, är ju skönt med lite känslor ibland bara det inte går överstyr och man kan erkänna om man gått för långt 😀
Haha nä det har du rätt i, en tröjhissning är väl inte den mest avancerade processen 😄
Men komponenter kan fela, människor kan göra fel. Vi har haft haverier på komponenter som har betydligt högre klassning än jag antar en tröjhissarmotor har 😄
Blir bara lite lack när man så fort det händer något ska peka på en person, felkällan är ofta betydligt mer komplex. Men jag förstår ändå att man kan bli irriterad, är ju skönt med lite känslor ibland bara det inte går överstyr och man kan erkänna om man gått för långt 😀
Dom skulle inte direkt starta en pappersmaskin.
Ska man misslyckas med att förutse fel för EN motor som är kopplad till EN vajer via EN kabel så ska man fan ha nobelpris i inkompetens....
(ja, har också 20+ år inom drift / underhåll).