Inlägg: 2387800
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tror faktiskt att vi behöver ha in en forward bara för att kunna täcka upp bättre vid de skador och/eller avstängningar som kommer under säsongen.
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
magr:
Alcén menade i abetarbladets artikel om Brynäs represenationslag, att de skulle optimera de spelare som finns i dagens Brynäs.
Olesen kan väl knappast optimeras, han verkar obildbar för spel i SHL. Låt honom spela i Almtuna eller liknande lag...Måste kännas tungt för honom, att aldrig slå igenom i Högsta serien.
Alcén menade i abetarbladets artikel om Brynäs represenationslag, att de skulle optimera de spelare som finns i dagens Brynäs.
Olesen kan väl knappast optimeras, han verkar obildbar för spel i SHL. Låt honom spela i Almtuna eller liknande lag...Måste kännas tungt för honom, att aldrig slå igenom i Högsta serien.
Sv: A proposito de nada
Efter ett fantastiskt hemmaspel har Brynäs nu två bortamatcher i rad igen. Tycker detta är konstigt.
Starten på säsongen som är så jävla viktig och så får Brynäs spela så jävla mycket borta. Samtidigt spelar Malmö 5 av de första 8 matcherna hemma. Frölunda likaså.
Starten på säsongen som är så jävla viktig och så får Brynäs spela så jävla mycket borta. Samtidigt spelar Malmö 5 av de första 8 matcherna hemma. Frölunda likaså.
+ 2