Inlägg: 2388088
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag håller med i allt det du skriver. Men jag lyckas inte med att förstå kopplingen till mitt inlägg? Jag polemiserade mot vad jag tyckte var en överdrivet kritisk inställning till vissa användare här inne på forumet. Manners coachingstil är jag väldigt öppen för att diskutera. :)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
CatoCensorn: Jag menade inte att motsätta mig dina ståndpunkter, ville egentligen bara addera perspektivet kring coachingfiolosifier i diskussionen.
+ 1