Inlägg: 2388323
Sv: A proposito de nada
Denna spelare verkar ha lämnat sin klubb i Schweiz. Högerfattad och gjorde ungefär en poäng per match förra året. Hade varit något för Brynäs men antar att det inte är extremt realistsitkt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrev 2018 angående fem spelare som skulle må bra av att komma till SHL.
Tre av dessa fem har redan spelat/spelar i SHL och två av dom har varit riktigt bra.
Dock två namn kvar. Agozzino vore inte dum.
Men favoriten är nog ändå www.eliteprospects.com/player/75072/kyle-rau
Känns som att han inte är tillräckligt bra för NHL samt en riktigt bra AHL-spelare.
Hade varit kul att veta vad han har i lön i ahl för att förstå vad som skulle krävas.
Eller så vill han bara inte flytta utanför nordamerika.
Ska tilläggas att detta enbart är drömmar för den som inte förstår/förstod.
Tre av dessa fem har redan spelat/spelar i SHL och två av dom har varit riktigt bra.
Dock två namn kvar. Agozzino vore inte dum.
Men favoriten är nog ändå www.eliteprospects.com/player/75072/kyle-rau
Känns som att han inte är tillräckligt bra för NHL samt en riktigt bra AHL-spelare.
Hade varit kul att veta vad han har i lön i ahl för att förstå vad som skulle krävas.
Eller så vill han bara inte flytta utanför nordamerika.
Ska tilläggas att detta enbart är drömmar för den som inte förstår/förstod.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Okej, lite research senare och han verkar klar för spel i tyska ligan. Glöm vad jag skrev...
+ 1