Inlägg: 2388391
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vet inte om denna delats tidigare. Det är info från Aftonbladet sport att vi och Växjö är mest på Dal Colle.
www.sportbibeln.se/hockey/spannande-uppgifter-tva-shl-klubbar-gor-upp-om-nhl-meriterad-forward-har-visat-konkret-intresse/
www.sportbibeln.se/hockey/spannande-uppgifter-tva-shl-klubbar-gor-upp-om-nhl-meriterad-forward-har-visat-konkret-intresse/
+ 3
Sv: A proposito de nada
{7981}:
Hade vi haft Oskarshamn och ingen hyllningsmatch för Ove hade vi troligtvis inte haft samma snitt.
Nu väntas det ju även storpublik nästa torsdag. Då man går på hockey för endast 21 spänn.
Jag bokade 4 biljetter även till den matchen.
Smart drag av Bryppe hehe.
Hade vi haft Oskarshamn och ingen hyllningsmatch för Ove hade vi troligtvis inte haft samma snitt.
Nu väntas det ju även storpublik nästa torsdag. Då man går på hockey för endast 21 spänn.
Jag bokade 4 biljetter även till den matchen.
Smart drag av Bryppe hehe.
+ 4
