Inlägg: 2388597
Sv: A proposito de nada
{8399}: Det var ett jäkla tjat om Danielsson från dig, du är som en trasig skiva som hakat upp sig. Nicky är inte spelaren han en gång var och ingen som skulle göra truppen bättre
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Förmodligen är Kempe fortfarande ledig.
Tycker fortfarande han är bästa alternativet om/när han är frisk och hel.
Tycker fortfarande han är bästa alternativet om/när han är frisk och hel.
+ 1