Inlägg: 2388613
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Ja är en av dom som tror väldigt mycket på Dal Colle istället. Sett mycket av honom på yt och gillar verkligen det jag ser!
Relativt stor och tung. Bra framför kassen som Manner ofta vill att vi som lag ska vara bättre på. Rätt avig, bra skott, stark längs sargen. Helt okej spelhuvud. Rätt snabb trots sin storlek.
Jag tror Dal Colle vore en bra värvning! Kanske till och med riktigt bra.
Ja är en av dom som tror väldigt mycket på Dal Colle istället. Sett mycket av honom på yt och gillar verkligen det jag ser!
Relativt stor och tung. Bra framför kassen som Manner ofta vill att vi som lag ska vara bättre på. Rätt avig, bra skott, stark längs sargen. Helt okej spelhuvud. Rätt snabb trots sin storlek.
Jag tror Dal Colle vore en bra värvning! Kanske till och med riktigt bra.
+ 1
Däremot så brukar Evertsson vara otroligt välscoutad och noggrann, vilket gör att jag känner mig mer lugn om vi skulle vinna den dragkampen!