Inlägg: 2388645
Sv: A proposito de nada
Oscar Engsund nära Växjö från och med nästa säsong enligt Höken. Vad tusan är det som händer i Luleå?!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Luleå bör hålla sig till norrlänningar, finnar och enstaka tjecker. Det är sen gammalt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Kanske spelarna börjar så smått tröttna på Bulan? Han har ju en rätt krävande ledarstil.
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Bulan kanske är påväg bort? Då kanske även spelarna gör detsamma?
Bulan kanske är påväg bort? Då kanske även spelarna gör detsamma?
+ 2