Inlägg: 2388663
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Elliot12:
Ja det finns ju en anledning att Omark valde NLA och att Kellman valde södra Sverige när han kom hem.
Familjen har nog mycket att säga till om. Med all rätt.
Fallet med Brännström klandrar jag inte ett dugg.
Precis som Niclas Wallin valde Luleå när han kom hem och inte Brynäs.
Ibland är tryggheten till att känna sig hemma mer lockande än para.
Ja det finns ju en anledning att Omark valde NLA och att Kellman valde södra Sverige när han kom hem.
Familjen har nog mycket att säga till om. Med all rätt.
Fallet med Brännström klandrar jag inte ett dugg.
Precis som Niclas Wallin valde Luleå när han kom hem och inte Brynäs.
Ibland är tryggheten till att känna sig hemma mer lockande än para.
+ 1