Inlägg: 2388755
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: håller med. I sina bästa stunder som en tanks när han kommer in i anfallszonen, otroligt svårstoppad och skicklig.
En spelartyp vi inte har idag.
Enl en hyggligt insatt person är Örebro Hockey skyldig kommunen 7 mnkr som de tydligen inte har budgeterat med, läs, svårt att behålla Abols, skulle jag tro ….
En spelartyp vi inte har idag.
Enl en hyggligt insatt person är Örebro Hockey skyldig kommunen 7 mnkr som de tydligen inte har budgeterat med, läs, svårt att behålla Abols, skulle jag tro ….
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Kul att vi diskuterar nästa säsong, inget konkret Brynäsrelaterat dock, i surret.
Det tråkiga är att Brynäs inte förmått att knyta ihop säcken inför pågående säsong, bygget som var så lovande.
Det tråkiga är att Brynäs inte förmått att knyta ihop säcken inför pågående säsong, bygget som var så lovande.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Han är en favorit för mig också, en absolut toppspelare i ligan och han har verkligen storleken som vi saknar.
+ 1
Hoppas innerligt Brynäs är en av dem. Abols är en liten personlig favorit!