Inlägg: 2388777
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Förstår att du skämtar, men inget normalt funtat lag skulle ta med tång i en rysk spelare (inte ens Ovetjkin) som fortfarande stoltserar med Putler på sin profilbild.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nittontolv:
tänkte inte på det där om det förbannade kriget som idioten från "Leningrad" ställt till med...
tänkte inte på det där om det förbannade kriget som idioten från "Leningrad" ställt till med...
+ 1