Inlägg: 2396673
Sv: A proposito de nada
Davey85: Hedbergs offensiva förtjänster väger inte upp för hans kaosspridande faktor i egen zon. Det är som Nick Angell utan den offensiva spetsen.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ljungkrantz va fan han som inte håller för shl - kanske värt att vänta på honom ett år till för att se potentialen ändå..
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Tänkte precis samma. En offensivt bra back som ibland gör en groda kan man leva med. Hedberg..not so much. Vägs ände känner jag.
+ 3