Inlägg: 2397501
Sv: Game Day Brynäs-Timrå
ersa: Tyvärr, jag är ledsen men Johansson har spikat igen nu så ni får nog inte så många mål 🤷🏼😉
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Game Day Brynäs-Timrå
Oj nu läste jag ner i tråden och ser att det varit inne tomtar och provocerat - det var inte min avsikt, skojade bara lite… Ser fram emot matchen, den kommer bli grym, två spännande lag, lär bli tight. Hoppas på grym stämning i arenen
+ 15