Inlägg: 2399549
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
3-0 är väl möjligtvis ingen klockren målvaktstavla, men nog fan ska han hinna över. Sen finns det ju ALLTID en lucka vid stolparna...Var exakt samma sak mot Timrå. Han är ju för fan stor som Heffaklumpen, så det är under all kritik att aldrig kunna stänga mot stolparna.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Danne66: Honken är en soffcoach precis som vi, det är därför det går åt helvete, hahahahahaha
+ 3