Inlägg: 2399618
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Jag gick över för att kolla på SDHL istället, där känns det tryggare
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: "Jag gick över för att kolla på SDHL istället, där känns det tryggare"
Det var inte mycket tryggare det eller hur?
Idag ska inte Brynäs vinna ser det ut som.
J20 torsk med 4-5 mot Almtuna. Trots ledning med 4 - 2 med 8 min kvar. Som salt på såret låg Tim Dackel bakom vändningen för Almtuna med ett par assist och GWS mål.
Det var inte mycket tryggare det eller hur?
Idag ska inte Brynäs vinna ser det ut som.
J20 torsk med 4-5 mot Almtuna. Trots ledning med 4 - 2 med 8 min kvar. Som salt på såret låg Tim Dackel bakom vändningen för Almtuna med ett par assist och GWS mål.