Inlägg: 2399648
Sv: A proposito de nada
Peja: Brynäs såg ut att komma ut till andra rätt så nere mentalt. Jag kan inte klandra dem.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: I en sån här match blir det väldigt tydligt hur mycket Brynäs har tappat på J-sidan. För 10 år sedan hade man lika bra unga spelare som Skellefteå, nu är skillnaden väldigt stor. Det blir väldigt tydligt att deras bredd är en konsekvens av en bra ungdomsverksamhet, det är många duktiga egna produkter som fyller ut deras lag.
+ 2