Inlägg: 2399791
Sv: A proposito de nada
ellis: Ett av problemen är att så fort vi tar några poäng är Alcen nöjd och känner - jag hade rätt alla andra fel truppen håller, vilket för mig innebär en icke obetydlig portion arrogans. Jag tror egentligen inte vi ligger så långt ifrån ett ganska intressant lag, en defensivt stark back och 2 spetsforwards skulle göra enorm skillnad. Johan L skulle då t ex kunna koncentrera sig på att göra andra bättre. Som det är nu vilar ett oerhört stort offensivt ansvar på honom inte minst när Rödin är borta
+ 3