Inlägg: 2399871
Sv: A proposito de nada
Jugge: tycker mer att det är hela 1a perioden som brukar var svajig. Sedan ok. Men som du säger det håller inte med att alltid hamna i underläge i nästan varje match.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi lyckades förlänga en målvakt som räddade oss många gånger förra säsongen och tackar honom med att ställa en fågelskrämma i mål. Om inte VV är på väg bort ska han stå resten av matcherna.
+ 10