Inlägg: 2401220
Sv: A proposito de nada
munkas: Får se om Alcen också tar uppehåll. Vi har ju ändå de spelare vi har!
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Alcén tog väl uppehåll när serien startade ?
Vi har dom spelare vi har , så sitt lugnt i båten Brynäsvänner
Vi har dom spelare vi har , så sitt lugnt i båten Brynäsvänner
+ 2
Sv: A proposito de nada
Davey85: Mm, Alcen har förtjänat lite ledigt nu. Han måste vara helt utmattad efter allt snack med media och fansen de senaste veckorna..
+ 16