Inlägg: 2401380
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: VV spelade många matcher förra säsongen för oss och räddade oss i så många matcher förra året eller hur? Nu verkar Brynäs slarva bort honom pga ditt sätt att tänka att vi ska låta Anders stå match efter match för att komma in i spelet???
Alltså att vi chansar med en mv för att det ska bättre senare i serien? O då ev med en ny mv eftersom VV kanske inte är kvar?
Det mest naturliga hade väl varit att låta VV stå och när Anders är mogen för matcher låta honom komma in i det eller hur?
Fast Honken kanske ser något annat från Tv:n än vad vi ser...
Detta är inget gnäll på Honken eller Anders för det är två hjältar i min Brynäsbok..men det handlar nu inte om någon social verksamhet utan det handlar om att ta poäng och slippa vara nere i skiten..
Alltså att vi chansar med en mv för att det ska bättre senare i serien? O då ev med en ny mv eftersom VV kanske inte är kvar?
Det mest naturliga hade väl varit att låta VV stå och när Anders är mogen för matcher låta honom komma in i det eller hur?
Fast Honken kanske ser något annat från Tv:n än vad vi ser...
Detta är inget gnäll på Honken eller Anders för det är två hjältar i min Brynäsbok..men det handlar nu inte om någon social verksamhet utan det handlar om att ta poäng och slippa vara nere i skiten..
+ 4
Vi har en Lindbäck som fortfarande och sannolikt lider av lite omställningsproblem från KHL, fullt naturligt om han uppträtt lite ojämnt.
VV har spelat sporadiskt men ändå gjort det fullt godkänt.
Faktiskt lite skrattretande att utifrån det ändå naturliga och tunna materialet du baserar din teori på, automatiskt dra slutsatsen att upplägget med Honken är den ENDA förklaringen till deras lite darriga inledning på säsongen och att det inte kan finnas nån annan förklaring öht.
Enda mellanmjölken eller snarare surmjölken här är väl din minst sagt enögda och smala analys...