Inlägg: 2401672
Sv: A proposito de nada
Huge: Nej, vi vet ju egentligen inget alls om vad som försiggår bakom kulisserna. Det enda som inte går att dölja är resultaten av ansträngningarna. Och av de senaste 5-6 årens resultat finns det knappast något positivt alls att utläsa. Men det kunde alltid vart värre förstås…
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Timrå är i alla fall ett pålitligt topplag. Dänger våra bottenkonkurrenter.
+ 2