Inlägg: 2401858
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ersa: Mm, 1 vinst på 8 matcher på bortaplan känns inte som ett jättesteg åt rätt håll direkt. Själv tycker jag det ser ut ungefär som förra säsongen. Bra perioder med några vinstmatcher varvas med huvudlösa insatser utan energi. Lite mellanmjölk utspädd till minimjölk.
Däremot så är jag försiktigt positiv till det nya målvaktstränarkonceptet som man är först i världen med att testa. Aldrig förr har två så duktiga målvakter brutits ned på så kort tid! Tummen upp 👍
Däremot så är jag försiktigt positiv till det nya målvaktstränarkonceptet som man är först i världen med att testa. Aldrig förr har två så duktiga målvakter brutits ned på så kort tid! Tummen upp 👍
+ 9
Vi ska vara naiva och vi ska blanda in känslor i sporten annars är det väl inge kul att följa?